Visa kampány
Amióta van autónk, azóta vezetés közben szoktam mutogatni Edinának az ugyanolyan autókat, amikben ülünk, hogy „nézd, tesóautó”. Ő erre azt szokta mondani, hogy milyen érdekes, valószínűleg fel sem tűnne mennyi ugyanilyen autó közlekedik, ha nem ülnénk egyben. Augusztusban megküldte a bankom az új kártyámat, ami az eddigi MasterCard helyett Visa, és feltűnt egy kampány.
Az első kampányelemmel a GOG.comon találkoztam. Az akció a következő: regisztrálj a kampányra, vásárolj 25 dollár értékben játékokat, fizess a Visa kártyáddal, fizetéskor mentsd el a kártyát, és néhány nap múlva megkapod ingyenesen a Children of Morta nevű játékot.
A második kampányelem az eMAGon jött velem szemben. Keán pelenkáit onnan rendeljük, 4-es, nagy dobozban. Szeptember végén megfázott, ezért párásítót, és aroma párologtatót is rendeltünk. A vásárlás után néhány nappal általában jön egy kupon, a 16 ezres pelenkacsomag után 1000 forintos kupon szokott jönni. A náthás bevásárlás után viszont egy 4000 forintos kupon jött, méghozzá a Visa támogatásával.
A GOG egy lengyel cég, az eMAG és OTP pedig magyar. Nem lepődnék meg, ha az augusztusban érkezett kártya, és a szeptemberi akciók egy nagy közép-európai kampány részei lennének. De lehet Edinának van igaza, és csak amiatt tűnik fel, mert most már Visa kártyám van.
Bónusz poén, az eMAG által küldött levélben a kép helyetti alternatív szöveget nem cserélték le, és amíg nem engedélyezed a képek betöltését, a Mastercard szöveget látod a levélben a Visa képe helyett.